Ondertussen is de corona crisis al volop bezig, hierbij een status omtrent HANAMI en corona:

Online toegang

In plaats van persoonlijke diensten zijn we even digitaal.
Kijk op www.fhca.nl voor alle informatie, onze gratis trainingen, informatie en acties.

Fysiek toegang

We krijgen veel vragen over wat en niet mag.
Voor de actuele mogelijkheden omtrent begeleiding en bewegen adviseren
wij om de HANAMI App te downloaden en klikken op reserveren.

Abonnementen en tegemoetkoming

Wij verwachten nog steeds dat we 6 april weer open zijn. Dit betekend dat abonnement deze maand geïncasseerd worden
en we aan het voorbereiden zijn voor het normale lesrooster. Stopzetten van het abonnement
kan altijd voor de 26ste van de maand. We bekijken de derde week van April wat de tegemoetkoming is voor onze
leden. Deze tegemoetkoming is alleen geldig voor actieve abonnementen.

Fit en Health Center Aalten

Vanaf 1 april bundelen we diensten van HANMEDA, HANAMI, WeCare en Natuurdirect.
Dit betekend dat nieuwe of terugkomende leden onder Fit en Health vallen.
Huidige abonnement blijven zoals ze zijn. Nieuwe abonnementen (na 31 maart) vallen onder de Fit en Health.

Geen prijsverhoging huidige contracten

De prijsverhoging voor huidige leden gaat niet door.
Omdat alles duurder is geworden en de inflatie zou er een prijsverhoging komen.
Deze gaat niet door om iedereen betaalbaar te laten sporten.

INFORMATIE
Wij informeren iedereen via email, website, facebook en HANAMI App.

Email: info@hanami.nl
Website: www.hanami.nl
Telefoon: 0543-711910
WhatsApp: 0630250434

Logo_footer   
     © 2017 HANAMI

Volg ons: