Een 45 minuten total body training waar attributen afwisselend gebruikt zoals Steps, Barbells, Dumbells en Elastieken.

BodyShape


Een gemengde (M/V) bokstraining op recreatief niveau, geen wedstrijdtraining.

Verleg je grenzen en leer (kick)boksen op de bokszak. Conditie, kracht en beweeglijkheid nemen toe!

Bokszaktraining


Gewichtsverlies, conditie en kracht in een training afkomstig van MMA.
Een training met fun en uitdaging zonder lichaamscontact of agressie.

Cage Fitness


Conditietraining voor iedere leeftijd. Jouw lichaam is het gereedschap, leuke en effectieve oefeningen op je eigen tempo met je eigen doel.

GroepsFitness


De oudste Japanse krijgskunst. Jiu-Jitsu betekend buigzame of meegaande kunst. Moderne zelfverdediging waarbij de kunst nog aanwezig is. Worpen, klemmen, schoppen en stoten worden allemaal gebruikt.

Door het beoefenen van Kyokushinkai Karate sterkt het lichaam en de geest. Je handen en voeten worden een hanteerbaar wapen toe te passen bij zelfverdediging en als kunst.

Kickboxing voor hem en haar. Een sportieve training die gericht is op het leren van uithoudingsvermogen, techniek, routine en strategie.

Kobudo is een klassieke krijgskunst met wapens. De Okinawa Kobudo Yamaneryu stijl wordt soepel, praktijkgericht en actief uitgevoerd.

De training voor zelfverdediging met gebruik van Drills en Kata uit de Okinawa vechtkunst.

Koryu Uchinadi (KU)


In deze huidige tijd van hectiek en drukte waarin iedereen leeft, ontstaat steeds meer behoefte aan een moment voor onszelf en rust. Mediteren is een goede manier tot rust te komen, emoties te overwinnen of om kracht te vinden voor uitdaging. Door tijd voor jezelf, rust en energie ontstaat er een gezond en energiek leven.

Mediteren


Pilatestraining resulteert in een platte buik, sterke rug, soepele en slanke spieren, verbeterde coördinatie en balans.

Pilates


Vanuit China de meest beoefende stijl van Tai Chi vol met zachte bewegingen met energie en flow

Tai Chi for Health (Yang)


Tai Chi ontwikkeld door Paul Lam die gericht is op bewegen bij pijn en stijfheid.

Tai Chi for Health (TCA)


Leer de 24 vormen vanuit de Japanse bewegingsleer voor gezondheid en balans.

Qigong oefenen in onze groepsles of onder persoonlijke begeleiding. De combinatie van bewegen, balans, kracht van de gedachte en ademhaling laten de energie stromen waardoor (pijn)klachten en afnemen en rust en energie toenemen.